До уваги платників! На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований «Електронний кабінет платника»

02.06.16

До уваги платників! На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований «Електронний кабінет платника»

  

Тульчинське відділення Немирівської ОДПІінформує.

На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП).

Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою:  http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету, функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Робота у приватній (особистий кабінет) частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України ( http://acskidd.gov.ua/).

В особистому кабінеті, після ідентифікації особи в залежності від типу платника (юридична чи фізична особа), доступні наступні розділи:

1.  Новини;

2.  Інформація з реєстрів:

·        дані про взяття на облік платників;

·        реєстр страхувальників;

·        дані реєстру платників ПДВ;

·        реєстр платників єдиного податку;

·        інформація про РРО;

·        інформація про книги ОРО;

·        дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

·        реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

3.  Податковий календар;

4.  Бланки податкової звітності (друк);

5.  Декларація про майновий стан (для фізичних осіб):

·        заповнення Декларації;

·        заповнення додатків до Декларації (за необхідності),

·        перерахування сум внесених до Декларації,

·        завантаження на ПК;

·        надсилання з використанням ЕЦП;

5.  Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП);

6.  Облікові дані платника:

·        ідентифікаційні дані;

·        реєстраційні дані;

·        відомості про керівників;

·        присвоєння ознаки неприбутковості;

·        дані про реєстрацію платником ПДВ;

·        дані про реєстрацію платником єдиного податку;

·        дані про реєстрацію платником ЄСВ;

·        відомості з реєстру осіб, які здійснюють операції з товаром;

·        відомості про РРО;

·        інформація про книги ОРО;

·        відомості про об’єкти оподаткування;

·        інформація про неосновні місця обліку;

·        дані про банківські рахунки;

7.  Перегляд звітності;

8.   Введення звітності:

підготовка, заповнення та надсилання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та юридичної особи;

9.  Вхідні/вихідні документи (перегляд вхідних або вихідних документів в ЕКП);

10. Листування з ДФС (завантаження листа до органу ДФС, підписання ЕЦП та надсилання»;

11.  Заяви, запити для отримання інформації (формування та надсилання):

Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;

Запит про отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість;

Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;

Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів;

Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій;

Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою № 1-АКП;

Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

Запит щодо розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб);

12.          Стан розрахунків з бюджетом:

•  орган ДФС;

•  назва податку (платежу);

•  платіж (код);

•  МФО банку;

•  бюджетний рахунокта по кожному виду податку (платежу) на поточну дату

•  нараховано/зменшено;

•  сплачено до бюджету;

•  повернуто з бюджету;

•  пеня;

•  недоїмка;

•  переплата;

•  залишок несплаченої пені.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі;

13.          Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (для платників ПДВ);

14.          СЕА ПДВ (система електронного адміністрування ПДВ) (для платників ПДВ):

реєстр операцій проведених в системі СЕА ПДВ:

поповнення рахунку ПДВ;

реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку

реєстрація суми податку, заявленої платником до відшкодування;

реєстрація податкової накладної - виданої;

реєстрація податкової накладної - отриманої;

реєстрація розрахунку коригування - виданого;

реєстрація розрахунку коригування - отриманого;

реєстрація суми переплат;

реєстрація суми overdraft;

реєстрація митної декларації;

занулення ліміту;

реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком:

зарахування коштів;

списання коштів;

документи в картотеці;

відмова прийняття списаних коштів по СЕП;

не фінансові транзакції;

15.          СЕА РП (система «Електронного адміністрування реалізації пального») (для платників акцизного податку з реалізації пального):

реєстр операцій обсягів пального:

реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального;

реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального;

реєстрація виданої акцизної накладної;

реєстрація отриманої акцизної накладної;

реєстрація виданого розрахунку коригування до акцизної накладної;

реєстрація отриманого розрахунку коригування до акцизної накладної;

реєстрація митної декларації;

реєстрація втрат пального;

акт інвентаризації;

реєстр сум акцизного податку:

реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

поповнення акцизного рахунку;

реєстрація суми overdraft.

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

При виникненні питань з приводу користування ЕКП звертайтеся за телефоном 0800501007 або на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.

Повернутись