Про роботу ЦОП Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ

02.06.17

Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети –пріоритетні напрямки роботи Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ.

 «Наповнення бюджету без тиску на бізнес - це головна мета співробітників ДФС, а якість обслуговування платників - це метод  її досягнення. Ми виходимо із того, що сумлінні платники  заслуговують якісне обслуговування»», - зазначив Віталій Чуба на черговому брифінгу. Саме з цією метою  функціонує Центр обслуговування платників податків, де платники отримують  весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.

 У Тульчинському районі в роботі ЦОП на теперішній час задіяні 7 працівників служби. У центрі обслуговування платників послугами користуються більше 3,5 тис. платників, що обліковуються на тульчинщині, з них – майже 600 – юридичні особи та понад 3 тис. – фізичні особи – підприємці.

З початку року працівниками служби у ЦОП надано майже 25 тис. адміністративних послуг та більше 3 тисячі консультаційних та інформаційних послуг.

Оперативно, без затримки було прийнято більше 18 тисяч примірників звітності, усно та в телефонному режимі надано 2351 консультацію щодо практичного застосування норм Податкового кодексу України та законодавства з питань сплати єдиного внеску. Послугами центру користуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, з початку року ЦОП району надав подібних послуг більше півтори тисячі.

Протягом січня-травня 2017 року громадянам видано 530 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів; зареєстровано 9 реєстраторів розрахункових операцій та  273 книги обліку розрахункових операцій, а також 60 розрахункових  книжок.

З метою інформування про зміни в податковому законодавстві, в Центрі  обслуговування платників для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.

З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію.Відтепер модернізований сервіс «Електронний кабінет платника».

«Кожен мешканець району не залишається без уваги та має можливість отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців «- підсумував очільник податкової служби району Віталій Чуба.

Повернутись