Які особливості отримання платниками квитанцій №№1 – 2 при поданні звіту з ЄСВ в електронному вигляді?

03.03.17

Після подання звіту з ЄСВ в електронному вигляді, платнику надходить квитанція №1, сформована в автоматичному режимі Автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронної звітності «ДФС України з наступним коментарем: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ. Документ буде оброблено у складі пакету пов’язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного звіту на районному рівні». Квитанція свідчить про доставку звіту до контролюючих органів.

Квитанція №2 (у разі вдалого завантаження звіту до ПФУ) сформована в автоматичному режимі ДФС України, надходить платнику з наступним коментарем: «Пакет прийнято. Дата початку завантаження файлу…, формат файлу…, дата реєстрації звіту в Реєстрі застрахованих осіб…, номер реєстрації звіту в Реєстру застрахованих осіб… Результат обробки: автоматична обробка електронного документу/звіту виконано вдало (перелік попереджень за наявності). Дані завантажено до Реєстру застрахованих осіб».

У разі незавантаження звітності по ЄСВ до Реєстру застрахованих осіб, платнику надходить квитанція №2 із зазначенням помилок та причин незавантаження.

Повернутись