До уваги неприбуткових установ

06.09.16

Неприбутківці, які досі не отримати запиту щодо підтвердження свого статусу, мають зробити це добровільно.

Нині органи ДФС надсилають неприбутковим організаціям письмові запити щодо підтвердження статусу, відповідь на які повинна надійти протягом місяця.

У разі підтвердження відповідності установчих документів вимогам п. 133.4 ПКУ й інших документів, визначених Порядком ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженим постановою Кабміну від 13.07.2016 р. № 440, така неприбуткова організація включається до нового Реєстру, в іншому випадку її посадові особи отримають повідомлення про невідповідність установчих документів.

У разі якщо неприбуткові організації не приведуть у відповідність документи вимогам ПКУ, із 01 січня 2017 року вони виключаються з Реєстру неприбуткових організацій та, відповідно, втрачають пільговий статус.

Водночас контролери зауважують: якщо організація досі не отримала запиту, її керівництву слід переглянути відеоконсультацію, підготувати необхідні документи, заповнити заяву за формою № 1-РН і в найстисліший строк надати все це до державної податкової інспекції за місцем обліку.

Відео викладено на канал проекту «Допомога платнику» в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cXb4JcFOnJM.

Повернутись