Платники Тульчинщини активно користуються послугами ЦОПу

15.03.16

Протягом січня-лютого 2016 року в Центрі обслуговування платників Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ надано понад 3 тисячі адміністративних послуг. Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За вказаний період було надано 220таких карток.

Протягом двох місяців поточного року прийнято та оброблено більше 1800 податкових декларацій, розрахунків та іншої звітності, що подають суб»єкти господарювання.

Також користується попитом у суб`єктів господарювання послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року надано 47таких послуг.

Не менш затребувана платниками така послуга, як видача довідки проотримані доходи та  подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію). Так, за два  місяці поточного року Центром обслуговування платників було надано понад  300 зазначених довідок.

Протягом січня-лютого поточного року фахівцями Тульчинського ЦОППуДФС надано більше півтора тисячі. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість відповідей платники отримали по телефонута особисто.Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.

Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань – автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, яка постійно оновлюється і підтримується в актуальному стані. На 1 березня поточного року у Базі знань налічувалося 14,9 тис. уніфікованих запитань-відповідей. Для зручності Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).

Скористатися нею відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час та самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Нагадаємо, що за допомогою ЗІР можна оперативно та у зручній формі отримати актуальну інформацію щодо змін у податковому та митному законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа» та «Єдиний соціальний внесок», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники найчастіше зверталися до за попередній день, та відповіді на них. 

Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ

Повернутись