Як реагувати на отриманий запит?

15.07.16

В абз. 5 п. 73.3 ПодатковогоКодексу України зазначено, що платники податків зобов’язані надавати інформацію, визначену в запиті органом ДФС, і її документальне підтвердження протягом одного місяця (або 10-ти робочих днів — див. таблицю 1) із дня, що настає за днем надходження запиту.

Про цей обов’язок платника сказано також у пп. 16.1.7 ПКУ.

Тому згідно із загальним правилом, платник зобов’язаний відповісти на запит (надати запитану інформацію, копії запитаних документів).

Згідно зі ст. 253 ЦКУ, початок перебігу строку настає з наступного дня після відповідної календарної дати чи настання події, із якою пов’язано його початок.

Ніхто не забороняє подати відповідь на запит і пізніше. Проте це не звільнить платника від відповідальності — позапланової податкової перевірки.

У разі якщо ж строк визначається місяцем, закінчення строку рахуємо згідно з ч.ч. 3 і 5 ст. 254 ЦКУ:

·        строк, що визначений місяцями, спливає у відповідне число останнього місяця строку;

·        у разі якщо закінчення строку, визначеного місяцем, припадає на такий місяць, у якому немає відповідного числа, строк спливає в останній день цього місяця;

·        у разі якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, визначений відповідно до закону в місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший після нього робочий день.

Як оформити відповідь на запит?

Про вимоги до оформлення відповіді побіжно сказано тільки в п. 15 Порядку № 1245 — лист, що надсилається на запит органу ДФС, повинен містити:

·        номер і дату запиту органу ДФС, на який надається відповідь;

·        інформацію, що запитується органом ДФС.

·        за наявності — на фірмовому бланку підписується керівником платника.

·        у разі якщо в запиті просять надати копії документів, до листа додаються відповідні копії.

Повернутись