Документи, які необхідно надати фізичній особі для отримання електронного цифрового підпису (ЕЦП).

20.12.17

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманого в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.

Електронний цифровий підпис може використовуватись як юридичними так і фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.

З часів прийняття закону, ЕЦП користувались в основному для підписання електронних документів, але не всі знають, що за допомогою ЕЦП можна ще отримати доступ до своїх персональних даних не виходячи з дому!Вхід за допомогою ЕЦП надає можливість доступу до своїх персональних даних: про страхувальників, страховий стаж (стаж для призначення пенсії), дані про заробітну плату, з якої було сплачено страхові внески, дані про призначену пенсію (електронна пенсійна справа), можливість зберегти так звану довідку ОК-5, довідку про доходи  (для пенсіонерів), а також подати податкову звітність та щорічну електронну декларацію.

Такий електронний ключ можна отримати :

м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, буд. 21, 1-й пов.,

зал №1 ЦОПП,  тел.: (0432) 56-04-03

Реєстрація користувачів:  пн - чт            з 9:00 до 18:00

                                                      пт            з 9:00 до 16:45

                                 обідня перерва:         з 13:00 до 13:45

Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ  повідомляє, що для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) фізичній особі необхідно:

- надати Реєстраційну картку, заповнену відповідно до зразка (у двох примірниках) та оформити необхідні документи за списком, наведеним на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua («Розділ «Реєстрація користувачів»), а саме:

● надати копію паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копію паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьового та зворотного боку та копія паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання, або копія Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

● надати копію посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчену підписом власника, або паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

● надати копію картки платника податків*, засвідчену підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

За метеріалами Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ

Повернутись