Цілі та завдання діяльності центрів обслуговування платників податків

29.06.16

Цілі та завдання діяльності центрів обслуговування платників податків

  24червня 2016 року відбувся брифінг на тему: «Цілі та завдання діяльності центрів обслуговування платників податків» за участі начальника Тульчинського відділення НемирівськоїОДПІ Віталія Чуби.

Для формування у громадян України вектору добровільної сплати податків на теперішній час актуальною задачею є орієнтація фіскальної служби, саме на сервісні функції, зокрема – на обслуговування платників.Виконання цієї мети покладено безпосередньо на центри обслуговування платників, що діють у контролюючих органах.

У Тульчинському районі вроботі ЦОП на теперішній час задіяні 7працівниківслужби.

У центріобслуговування платників послугами користуються більше  3,5 тис. платників, що обліковуються на Тульчинщині. З них – майже 600– юридичні особи та понад 3тис. – фізичні особи –підприємці. Окрім того, послугами центрукористуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, з початку року ЦОПрайонунадавподібних послуг більше півторитисячі.

Комплекс послуг, що надаються через Центр обслуговування платників податків, включає:

·         надання адміністративних послуг – 23 адміністративних послуги;

·         надання консультаційних послуг;

·         надання інформаційних послуг;

·         приймання звітності;

·         приймання вхідної кореспонденції;

·         видачу ключів електронного цифрового підпису.

З початку року працівниками служби у ЦОП надано майже 10 тис. адміністративних послуг та більше 2,5 тисячіконсультаційних та інформаційних послуг.

З повним переліком цих послуг, зразками бланків та зразками заповнених заяв на отримання адміністративних послуг, телефонами для довідок ЦОП, платники податків мають можливість ознайомитись на суб–сайті ДФС у Вінницькій області vin.sfs.gov.uaу розділі «Адміністративні послуги» / «Місця надання адміністративних послуг». Також, з даною інформацію платники можуть ознайомитись на інформаційних стендах безпосередньо приміщенніЦОП.

З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію.Відтепер модернізований сервіс «Електронний кабінет платника» включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Електронний цифровий підпис можна отримати у Акредитованому центрі сертифікації ключів увінницькій області (вул..Хмельницьке шоссе) та  безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість, в залежності від типу платника (юридична або фізична особа) доступні наступні розділи:

1. Новини

2. Інформація з реєстрів

3. Податковий календар

4. Бланки податкової звітності

5. Декларація про майновий стан

6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП)

7. Облікові дані платника

8. Звітність

9. Вхідні/вихідні документи

10.Листування з органами ДФС

11.Подання заяв, запитів для отримання інформації

12.Стан розрахунків з бюджетом

13.Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних

14.Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ)

15.Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального» (СЕАРП).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР). Зміст відповідей на актуальні питання платників податків постійно оновлюється, таким чином кожен може отримати відповідну інформацію.

Працівники Тульчинського відділенняпрагнуть, щоб обслуговування в ЦОПістало для платників комфортним та передбачуваним процесом, це – вимога сьогодення.

Повернутись