Платники податків Тульчинщини активно користуються правом на звернення та отримання консультацій в органах ДФС

14.12.15

Всім платникам податків гарантоване право на усне чи письмове звернення до органів ДФС задля отримання роз’яснень щодо особливостей застосування норм законодавства.

Алгоритм дій платника податків досить простий: спочатку подаються необхідні звітні документи до податкової інспекції через Центр обслуговування платників, якщо платник не знає,  як застосовувати закон він має можливість скористатися консультаціями працівників ОДПІ або виникають проблеми  в його застосуванні – є право на особистий прийом у посадовців, зокрема керівника  Тульчинського відділення Немирівської ДФС Віталія Чуби, що надає можливість і право отримати індивідуальну податкову консультацію.

Протягом 11 місяців 2015 року надійшло звернень до Центру обслуговування платників податків понад 15 тисяч.Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За вказаний період було надано майже 3 тисячі таких  карток.

Також користується попитом у суб`єктів господарювання послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року надано 240 таких послуг.

Не менш затребувана платниками така послуга, як видача довідки проотримані доходи та  подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію). Так, Центром обслуговування платників було надано майже 400 зазначених довідок.

Тим часом, як свідчить аналітика, нинішнього року з письмовими зверненнями до органу ДФСТульчинського району платники податків звернулися 8раз, на особистий прийом звернулись 38 осіб. Найбільше звернень громадян стосувалося особливостей нарахування і сплати загальнодержавних податків і зборів та нарахування і виплати заробітної плати. 

Повернутись